maandag 18 februari 2013

Thee met extra's


Vorige week was ik in Londen en zag ik voor het eerst deze thee van 'Pukka'. Een leuke eyecatcher voor in je voorraadkast, want wat zijn de verschillende designs mooi... nog belangrijker; deze thee is goed voor je!
Neem de 'three tulsi', de eerste thee die ik na 5 minuten trekken in mijn thee mok nog steeds heerlijk vind. Deze thee wordt ook wel 'heilig basilicum' genoemd, vanwege het potentieel om je geest te verlichten. Het helpt tegen stress, geeft je een betere immuniteit en helpt je lichaam over het algemeen beter te functioneren. Pukka heeft een assortiment heerlijke kruiden(theeën) gebaseerd op de Ayurvedische leer, waarbij de alleen maar biologische kruiden gebruikt worden. Alle ingrediënten zijn afkomstig uit natuurlijke en betrouwbare bronnen. Het lijkt alsof er steeds meer aandacht is voor organische thee....tip: Dille & Kamille. Ik heb de thee van Pukka gevonden op de markt in Utrecht (Neude), ook online te bestellen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten